Manhunt 2012 Semi-Finalist Aquaterrace

2:47 AM Nick 0 Comments


Tolongla mengundi k..

Yang Nombor 8 tuh..
(klik gambar no.8 untuk undi)


0 comments:

Wafi Efiezal : 2nd Shoot

1:48 AM Nick 2 Comments







Bertempat di ROOF TOP Sunway Carnival. Shoot ni selepas kami habis tengok crita wayang Adnan Sempit II.. Wa kasi 4 bintang.. Best!! Tengok berlapan. hampir satu barisan kami punya.
Lepas tu rehat sat nikmati Bread History, Cool Blog, Chatime, NZ ice cream n macam2 lagi la..

2 comments:

Johan "diserang" bini ketika keudara

1:21 AM Nick 0 Comments

Siapa yang tidak kenal dengan pelawak terkenal, Mohd Yazid Lim Mohamad Aziz atau lebih dikenali sebagai Johan Raja Lawak yang sering kali mampu membuatkan peminat-peminat tidak kering gusi dengan lawak yang ditampilkan.


Mendengarkan gelaknya yang besar sahaja sudah cukup membuatkan orang ramai terhibur dengan aksi dan keletah lucunya.


Pun begitu, dalam sikapnya yang bersahaja dan kadang-kadang ‘lepas mulut’ dalam mengeluarkan lawaknya, Johan tidak terlepas dari terkena ‘balasan’ dengan lawak sendiri.


Bulan lepas, sewaktu mengacarakan rancangan Riuh Pagi Era, Johan dengan ‘selambanya’ mengatakan sesuatu tentang perihal isterinya, Ozlyn di dalam segmen Sketsa Johan Di Era yang bersiaran dari jam 6 pagi hingga 10 pagi.


Dalam segmen itu, Johan telah membuktikan kekuasaannya di rumah tentang bagaimana menjalankan ‘kuasa’ sebagai seorang suami.


Akibat dari lawaknya, Ozlyn telah ‘menyerang’ Johan secara ‘live’ dengan membuat panggilan ke radio itu setelah mendengar siaran segmen tersebut di rumah dan menyamar sebagai orang lain.


Rakaman suara rancangan tersebut yang terdapat dalam Youtube memang membuatkan penulis tak tahan untuk gelak mendengarkan perbualan antara Johan dan isterinya di mana Johan secara tiba-tiba ‘takut’ dan menafikan cakap-cakapnya sebelum itu.


Mungkin itu hanyalah gurauan antara pasangan tersebut yang sentiasa ingin mengharmonikan hubungan sesama mereka.


Apa-apa pun, rakaman tersebut memang terlalu lawak!


0 comments:

3rd Heat Manhunt Aquaterrace

3:42 AM Nick 0 Comments








Yang mana rasa gambar ni kurang senonoh, tak perlu bukak. All Chinese.
Yang mana cakap ni modeling lucah, guna otak apakah tema modeling ini.
Cermin diri sendiri dan NILAI kan.
Simple THINGS, tak suka jangan tengok. Jangan komen yang bukan-bukan.

0 comments:

Bakal PM Malaysia Sokong Israel Serang Iran

12:55 PM Nick 0 Comments




AIDCNews – 27/01/12 – Datuk Seri Anwar Ibrahim dilaporkan akan menyokong segala usaha untuk melindungi negara Israel walaupun tidak mengesahkan akan membuka hubungan diplomatik dengan negara itu sekiranya beliau dipilih menjadi Perdana Menteri Malaysia.

Lapor portal itu, Anwar bagaimanapun tidak mengesahkan akan membuka hubungan diplomatik dengan negara Israel itu, satu langkah yang katanya kekal ke atas Israel sebagai menghormati aspirasi rakyat Palestin.

Ketua Pemuda PAS sahkan Anwar berusaha untuk ambil hati Amerika Syarikat?

Nasrudin tolak pihak bersekutu dengan Israel
KUALA LUMPUR 28 Jan. - Ketua Pemuda Pas, Nasrudin Hassan hari ini menolak mana-mana usaha untuk menyokong Israel apatah lagi untuk memberi perlindungan kepada golongan yang disifatkan beliau dilaknat oleh Allah.

Kata Nasrudin, sokongan terhadap Israel itu juga tidak layak dan tidak wajar diberikan sekali pun atas nama untuk mengambil hati Amerika Syarikat (AS).

"Sekalipun atas nama untuk ambil hati Amerika (AS), demi masa depan kita yang bakal mengambil alih Putrajaya, tidak sekali-kali wajar dan layak kita menyokong Israel apalagi untuk memberi perlindungan kepada golongan yang dilaknat oleh Allah SWT," katanya menerusi salah satu status terbaru di laman sosial Facebooknya hari ini.

Kalau kenyataan yang sama dikeluarkan oleh mana-mana pemimpin BN sudah tentu para pemimpin dan juak-juak PAS akan hentam cukup-cukup.

Kadangkala kita kena bermuhasabah.. seolah sering tak kena dengan apa jua tutur kata yang keluar dari mulut kita. Apakah kita hati kita bermasalah? Wallahualam




Sumber ; http://unitmediasiber.blogspot.com/2012/01/anwar-jamin-akan-lindungi-keselamatan.html

0 comments:

Sebab-Sebab Kenapa Penjara PUDU Ditutup

4:42 AM Nick 0 Comments

Dulu, pernah berlaku di Penjara Pudu Kuala Lumpur. Hanya boleh disebarkan pada orang2 tertentu sahaja...


Sebelum Penjara Pudu ditutup dulu pernah diceritakan bahawa terdapat satu bilik dipanggil "BILIK TERAKHIR". Dibilik inilah seringnya berlaku kejadian pelik sejak Penjara Pudu ditutup.


Dinamakan "Bilik Terakhir " adalah kerana dulu ia merupakan bilik kediaman terakhir bagi si pesalah jenayah berat sebelum menjalani hukuman gantung sampai mati pada keesokan harinya dibilik gantung.


Di bilik terakhir inilah pesalah dikatakan akan meratap,menangis,menjerit, bercakap seorang diri dan berbagai lagi perlakuan kerana menyesali kesalahan mereka yang lalu. Mereka menjadi begitu kerana dikatakan tidak kuat semangat menghadapi maut keesokan harinya yang telah diketahui mereka.


Menurut kata warden-warden yang masih ada di Penjara Pudu sewaktu proses pengosongan Penjara Pudu dijalankan, mereka sering terdengar suara-suara sayu meminta tolong, suara orang menangis dan bermacam-macam lagi dari Bilik Terakhir tesebut.


Tak kurang juga ada diantara warden yang terlihat seekor kambing hitam sering masuk menembusi pintu bilik itu tanpa dibuka dan kemudian tidak pula kelihatan kambing keluar semula.Ramai bomoh dan pawang yang dipanggil bagi memulihkan bilik tersebut mengatakan bahawa suara-suara yang sering kedengaran diwaktu malam dari Bilik Terakhir itu adalah akibat roh-roh pesalah yang mati ditali gantung tersebut tidak tenteram kerana mati mereka ditali gantung.


Nak dijadikan cerita pada suatu malam Jumaat ketika hujan renyai-renyai seorang warden telah ditugaskan mengawal kawasan yang berhampiran dengan Bilik Terakhir itu. Ketika sedang berkawal kira-kira lebih kurang pukul 01:00pagi beliau terdengar seperti tapak kaki sedang berlari-lari berhampiran bilik tersebut.


Dia cuba beranikan diri untuk untuk melihat apakah bendanya itu.Sedang dia mengamat-amati maka terlihatlah dalam kesamaran seekor kambing hitam sedang menuju kearah Bilik Terakhir itu lalu lesap begitu saja. Dia berasa harian bagaimana seekor kambing boleh ada dikawasan itu? Oleh kerana ingin tahu dia beranikan juga diri menghampiri Bilik Terakhir itu.
 

Alangkah terperanjatnya mendapati pintu bilik itu telah bertukar menjadi pintu gua. Mulalah ia berasa gementar, seram serta menggigil ketakutan namun diberanikan juga diri memasuki pintu gua yang samar-samar itu sambil meninjau-ninjau didalamnya jika terlihat akan kambing tadi. Apabila sampai je kedalam gua tersebut alangkah terperanjatnya ia bila didapati banyak harta karun dalamnya. Ia cuba mengambil harta itu tetapi tiba-tiba hilang dari pandangan lalu menjelmalah satu lembaga yang mengerikan seraya berkata,
 

"Heyyyyyy manusiaaa. Jangan kau sentuh harta itu. Harta itu bukan kauu yang punyaaa " " Ahmad Albab yang punyaaaaaa " Ha Ha Ha Ha Ha " Yaaaaaaa, Ahhmmaaaaadddd Alllbbaaaabbbbbb yang punyaaaaaa ... "


dah ler tuuuu.. ...... citer da abesss........ ......... ..... Sekian .. Terima Kasih..


^_____________________________^

0 comments:

2nd Heat : Mister Manhunt 2012 Aquaterrace

2:12 PM Nick 0 Comments

Ni pulak competition untuk kumpulan kedua Manhunt 2012.
Badannya pulak banyak yang berisi.
Dalam group Manhunt 2nd Heat ni aku pilih: 1-2-5-8.





Ni saat yang dinantikan Golongan perempuan dalam pertandingan ni... Pfffftt!






Congrats to 7 semi-finalist who elected to the next competition, semi-final this coming Thursday, 23th.
Semi-Finalist from 2nd Heat : Contestant No 1, 2, 4, 5, 7, 8 & 9.

90% upload


malam ni update lagi
byk lagi gambar gambar beach wear

0 comments:

Labels

2D (1) 3D (1) advertising (1) Automotive (2) bahaya (1) berita (4) Blackberry (1) bridal (1) buletin (3) contest (1) credit (1) dinner (2) eez (2) events (20) fakta (1) fesyen (2) forward (1) fotografi (61) funny (4) HDR (1) healthcare (6) hiburan (1) hukum (1) info (71) info sihat (6) islamik (3) jalan jalan (25) joke (7) joke ilmiah (2) journalism (1) Kajian (2) kaki gym (2) karaoke (4) KBU (1) keypoh (3) khasiat (2) kid song (1) Komunikasi Korporat (2) konvokesyen (2) Lawak (3) learn (9) Lirik (18) lyrics (10) makan (4) male talent (31) maskulin (5) modeling (2) modeling events (10) moto (4) music cover (1) my story (1) MyVi TT (3) Naruto Manga (6) news (2) oscar (1) party (1) Pendidikan (2) penjagaan diri (7) penjagaan lelaki (6) Perodua (1) personal (1) phone (1) Photographer (1) photoshoot (34) politik (3) press (2) rahsia lelaki (2) rahsia wanita (1) religious (1) research (2) resipi (1) santai (4) seks (1) selebriti (1) sinopsis filem (2) SKMM (4) story (34) suka-suka (15) talent (21) technology (2) TIPS (20) travelog (7) trip (6) troubleshooting (1) tutorial (2) wafi (1) wedding (11) wishes (2)